Sunday, November 19, 2017

TWKgaming blog

TWKgaming blog
Jun 04
2011

TwkGaming Proudly Presents

Posted by Pooky in Untagged 

Pooky

Check Post http://www.twkgaming.com/forum/157-general/22492-wcs-patch-reward-hall.html

Twk admins have worked on a new little system as a thank you for donations, which support our web- and server costs.

In-game skins of different kinds and sorts are available on all our game servers.

Jun 01
2011

Minecraft server updated to 1.6.6 Bukkit 818

Posted by Tunes in updated , minecraft , free , creative , bukkit , build , 818 , 1.6.6

Tunes

Hello folks, I've just updated the Creative MineCraft server to 1.6.6 (that was yesterday, thanks Notch).

 

And also updated the Bukkit mod, allowing new plugins and greater stability.

Welcome to TWK!

Latest Message: 2 days, 22 hours ago
  • Deathkitten : I WILL I WILL COME BACK!
  • reacT : Legit question: If aspects of TWK were revived, who would come back?
  • liger : TWK pwned so much, everyone died
  • eeverhart : Wow came back on here and so many people I remember from the old TWK server it sure has been a while
  • gracielynn : Still think it will come back eventually?
  • Tunes : but the community sure did a bit Sad... or a lot...
  • Tunes : Not everyone has died :D
  • liger : only the leet ones are still here.
  • gracielynn : It seems that everyone has died
  • MrBombe7 : To yall old TWK players, if there is anyone of you who might want to play either Minecraft or something else again, contact me on Steam, ID: Girithien
  • Tunes : Yes, I'm still alive
  • Tunes : BOOM HEADSHOT :D
  • samhopper99 : oh my god. There are so many names I remember here from like 5 years ago haha.
  • Pooky : Happy Holdays Ya'll! Wink
  • Tunes : Geesh, I keep this machines running everyday, but really don't come here that often, nice to see one or two logins a day still Smile
  • gracielynn : Long time no see O_O
  • gracielynn : ...
  • Ronzku : oh dem memories Crying or Very Sad
  • M3ntoz : o/
  • Che ken : and if you don't have me added... ADD ME (thecheken avatar is the old yin yang symbol)
  • Che ken : 1 month and 3 days ago? Damn looks like I missed the party Sad and here I am after a few years looking to see if you guys were in the cs:go community at all! If any of you see this get in contact with me on steam, wanna catch up
  • substick : Hello Smile
  • Xenophobe : HERP DERP!
  • 117derek : Wait TWK is done?
  • Pooky : No prob Tunes, we had great times with TWK, but we all gotta move on with out lives sometime Smile Thanks for all your efforts, you've been our amazing IT-guy & Admin Wink
  • 117derek : Haha I remember this place. Too bad I was a retard and got banned.
  • DaRkSLaYeR : havent logged here for like 2 years or so god i missed you nabcakes
  • DaRkSLaYeR : well well this sure bring back memories
  • Tunes : I'm still alive... however... my lack of time for this subject is getting troublesome lately, neither willpower to carry on.. soz
  • M3ntoz : to see if the almighty tux was still alive ofc ^^

Only registered users are allowed to post

Online Users

0 users and 162 guests online

Sign in with Facebook